pondělí 22. prosince 2014

Schovaný rám / Jana Vojnárová

07/01/2015 (do 03/03) 18:00 Galerie KIN jídelna (Praha)

přidal host


Ve své práci vycházím z hledáni skrze fotografie, vytvářím z nich koláže, které jsou pro mne pak důležité při samotném malování.

Pro Galerii KIN jídelna jsem využila staré snímky spojené s vařením, jídelnou, fotografie ze školy, toto místo ve mě hodně evokuje školní jídelnu; nejak zastavný čas.

Dalším motivem je, že z ukradeného obrazu zbyl jen rám. Už ve svých predešlých věcech jsem se k motivu rámu na obraze odkazovala.

Zde jsem rám použila přímo v obraze, ohraničuji jím to co se odehravá na plátně, je jediným přesným prvkem, zbytek je nejasný, tak jako vzpomínky vyvstávající z paměti. Rámem se také odkazuji k historii malířství.






via jlbjlt.net - nejbližší akce http://ift.tt/1xGL5xI

Žádné komentáře:

Okomentovat